Teatr Muzyczny Capitol
Teatr w czasie pandemii

Teatr w czasie pandemii

Zwroty pieniędzy za odwołane spektakle

Bilet kupiony online

Pieniądze zostaną bez zbędnej zwłoki zwrócone na konto, z którego dokonano zakupu. Nie ma potrzeby kontaktu z Biurem Obsługi Widzów.

Bilet kupiony w kasie

Zwrot za bilety kupione w kasie można uzyskać na dwa sposoby:

  • odebrać pieniądze w kasie,
  • wysłać na adres kasa@teatr-capitol.pl mail zawierający:

– w tytule: Zwrot biletów, TYTUŁ i DATA WYDARZENIA,
– w treści: Imię i nazwisko / Numer rachunku bankowego, na który mają trafić pieniądze /Dane adresowe związane z rachunkiem bankowym,
– załączniki: skany biletów i paragonu w formacie PDF lub wyraźne zdjęcie w formacie JPG,
– oświadczenia, które można pobrać STĄD.

Prosimy o dokonywanie zwrotów do końca grudnia.

Kasa teatru czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 12-19.
Tel. 71 789 04 51, 71 789 04 52 w godzinach 9-19.

Bilet kupiony online, ale odebrany w kasie - czy muszę pisać mail z prośbą o zwrot pieniędzy?

Nie trzeba. Zwrot za bilety opłacone online trafia na konto, niezależnie od tego, czy odebrano je w kasie, czy nie.


Bilety Prezenty

Wymieniłam/em Bilet Prezent na spektakl, który odwołano. Czy przepadł?

Bilet Prezent nie przepada, można go będzie wymienić ponownie. Nie zwracamy pieniędzy – zwrot następuje na Bilet Prezent, można będzie go ponownie wymienić. Jeśli data ważności Biletu Prezentu minęła albo jest krótsza niż do 31 grudnia 2020, przedłużamy ją automatycznie do końca stycznia 2021.

Przypominamy: to termin wymiany. Do końca stycznia mogą Państwo wymienić voucher na bilety z dostępnego wtedy repertuaru (styczeń, luty).

Bilet Prezent wymieniłam/em na miejsce w nieparzystym rzędzie, które anulowano. Czy dostanę zwrot pieniędzy?

Nie zwracamy pieniędzy. Zwrot następuje na Bilet Prezent, można będzie go ponownie wymienić. Jeśli data ważności Biletu Prezentu minęła albo jest krótsza niż do 31 grudnia 2020, przedłużamy ją automatycznie do końca stycznia 2021.

Przypominamy: to termin wymiany. Do końca stycznia mogą Państwo wymienić voucher na bilety z dostępnego wtedy repertuaru (styczeń, luty).

Mam Bilet Prezent ważny do grudnia 2020, czy w związku z pandemią zostanie przedłużony?

Tak, Bilety Prezenty, których ważność upływa do końca grudnia, zostaną przedłużone do końca stycznia 2021. Data na Bilecie Prezencie to termin wymiany, więc w styczniu będzie można wymienić go na miejsce z całego dostępnego wówczas repertuaru, np. na luty.

Do kiedy mogę wymienić Bilet Prezent?

Data na Bilecie Prezencie to termin wymiany. Do tego dnia można wymienić Bilet Prezent na miejsce z całego dostępnego w tym dniu repertuaru.


Kasa teatru czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 12-19.
Kontakt z Biurem Obsługi Widzów:
71 789 04 51 w godzinach 9-19
kasa@teatr-capitol.pl

Najbliższe spektakle

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez kliknięcie przycisku „Rozumiem”. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Teatr Muzyczny Capitol, ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław; e-mail: sekretariat@teatr-capitol.pl
  • W sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą poczty elektronicznej: inspektor@teatr-capitol.pl lub poczty tradycyjnej: Teatr Muzyczny Capitol , ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław
  • Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
  • Wykonania umowy sprzedaży biletów
  • Wykonania umowy o prowadzenie konta na stronie bilety.teatr-capitol.pl
  • Wykonania pozostałych umów, które z nami zawierasz
  • Prowadzenia procesu rekrutacyjnego
  • Obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz
  • W zakresie koniecznym do realizacji usługi newsletterowej
  • Obsługowym, rozumianym jako bieżące czynności związane z przetwarzaniem danych, które nie zmierzają do zawarcia umowy
  • Posiadasz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych.
  • Posiadasz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  • Administrator w ramach realizacji celu przetwarzania może przekazywać dane osobowe podmiotom współpracującym z nim przy realizacji celu przetwarzania (np. podwykonawcom, podmiotom współpracującym z nim przy realizacji wydarzeń). Administrator może przekazywać dane osobowe dostawcom usług informatycznych lub podmiotom współpracującym w zakresie obsługi komunikacji z Tobą .
  • Dane osobowe przetwarzane są w okresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania nie dłuższy niż okres w jakim Administrator zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z jego realizacją, lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych.
  • W naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Zmień rozmiar czcionki
Ustawienia kolorów