Teatr Muzyczny Capitol
Teatr w czasie pandemii

Teatr w czasie pandemii

Dodatkowe bilety

Co to są dodatkowe bilety?

To bilety dostępne dla osób w pełni zaszczepionych przeciwko Covid-19 w rozumieniu odrębnych przepisów, i z tego powodu nie objęte obowiązującym 75% limitem miejsc, wprowadzonym decyzją władz publicznych.

Kto może kupić takie bilety?

Bilet na dodatkowe miejsca może kupić każda osoba w pełni zaszczepiona przeciwko Covid-19 i legitymująca się certyfikatem szczepienia w postaci kodu QR. O okazanie certyfikatu (w aplikacji mObywatel lub jako papierowy wydruk) poprosimy Państwa przed wejściem na widownię.

Gdzie usiądę z takim biletem?

Na spektaklach dla dorosłych są to dodatkowe miejsca na parterze, obok powszechnie dostępnych 75% miejsc.
Na spektaklach dla dzieci są to miejsca po bokach i u góry balkonu.
W internetowej sprzedaży są oznaczone na zielono.

A jeśli nie będę mieć przy sobie certyfikatu?

Przed wejściem na widownię poprosimy o okazanie certyfikatu szczepienia (w aplikacji mObywatel lub jako papierowy wydruk). Posiadacze biletów na dodatkowe miejsca, którzy nie okażą certyfikatu szczepienia, będą mogli wejść na widownię tylko wtedy, gdy znajdą się jeszcze wolne miejsca w strefie powszechnie dostępnej. W przeciwnym razie nie zostaną wpuszczeni ani nie otrzymają zwrotu pieniędzy za bilet.

Nie chcę, żebyście gromadzili i przechowywali moje dane o szczepieniu, co mam zrobić?

Jeśli kupią Państwo dodatkowe bilety dla osób zaszczepionych, przed wejściem na widownię poprosimy o okazanie certyfikatu szczepienia (w aplikacji mObywatel lub jako papierowy wydruk). Nie będziemy go skanować żadną aplikacją ani gromadzić Państwa danych o szczepieniu.

Przypominamy jednak, że nadal obowiązuje złożenie oświadczeń o stanie zdrowia. Wzór takiego oświadczenia, niezbędny przed wejściem na widownię, można pobrać stąd.


Bilety Prezenty

Do kiedy mogę wymienić Bilet Prezent?

Data na Bilecie Prezencie to termin wymiany. Do tego dnia można wymienić Bilet Prezent na miejsce z całego dostępnego w tym dniu repertuaru.

Bilety Prezenty, których ważność mija między 1 czerwca a 30 grudnia 2021, zostaną przedłużone do 31 grudnia 2021.

Mam Bilet Prezent, którego ważność mija, czy w związku z pandemią zostanie przedłużony?

Tak, Bilety Prezenty, których ważność mija między 1 czerwca a 30 grudnia 2021, zostaną przedłużone do 31 grudnia 2021. Data na Bilecie Prezencie to termin wymiany, więc będzie można wymienić go na miejsce z całego dostępnego wówczas repertuaru.

Wymieniłam/em Bilet Prezent na spektakl, który odwołano. Czy przepadł?

Bilet Prezent nie przepada, można go będzie wymienić ponownie. Nie zwracamy pieniędzy – zwrot następuje na Bilet Prezent, można będzie go ponownie wymienić. Jeśli data ważności Biletu Prezentu mija między 1 czerwca a 30 grudnia 2021, przedłużamy ją automatycznie do 31 grudnia 2021.

Przypominamy: to termin wymiany. Do końca grudnia 2021 mogą Państwo wymienić voucher na bilety z całego dostępnego wtedy repertuaru.


Kontakt z Biurem Obsługi Widzów
telefonicznie: 71 789 04 51 w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
mailowo: kasa@teatr-capitol.pl

Kasa teatru będzie czynna od 23 sierpnia 2021 w godzinach 12-19 od poniedziałku do soboty.


 

Najbliższe spektakle

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez kliknięcie przycisku „Rozumiem”. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, iż:

  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Teatr Muzyczny Capitol, ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław; e-mail: sekretariat@teatr-capitol.pl
  • W sprawach związanych z Twoimi danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą poczty elektronicznej: inspektor@teatr-capitol.pl lub poczty tradycyjnej: Teatr Muzyczny Capitol , ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław
  • Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu:
  • Wykonania umowy sprzedaży biletów
  • Wykonania umowy o prowadzenie konta na stronie bilety.teatr-capitol.pl
  • Wykonania pozostałych umów, które z nami zawierasz
  • Prowadzenia procesu rekrutacyjnego
  • Obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz
  • W zakresie koniecznym do realizacji usługi newsletterowej
  • Obsługowym, rozumianym jako bieżące czynności związane z przetwarzaniem danych, które nie zmierzają do zawarcia umowy
  • Posiadasz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych.
  • Posiadasz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  • Administrator w ramach realizacji celu przetwarzania może przekazywać dane osobowe podmiotom współpracującym z nim przy realizacji celu przetwarzania (np. podwykonawcom, podmiotom współpracującym z nim przy realizacji wydarzeń). Administrator może przekazywać dane osobowe dostawcom usług informatycznych lub podmiotom współpracującym w zakresie obsługi komunikacji z Tobą .
  • Dane osobowe przetwarzane są w okresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania nie dłuższy niż okres w jakim Administrator zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z jego realizacją, lub do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych.
  • W naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Zmień rozmiar czcionki
Ustawienia kolorów