Teatr Muzyczny Capitol
W centrum sceny, wewnątrz metalowego stelaża, siedzi grupa drag queens w prywatnych strojach. Wśród nich jest Reżyser i Konrad Konrad. Po prawej stroni stoi Piotr Piękny. Scena oświetlona jest świetlówkami w kolorach tęczy.
228

„Wyzwolenie: królowe” – ostatnie bilety

 

“Inteligencja” wydaje się zresztą jednym ze słów kluczowych w myśleniu o tym spektaklu. Nie chodzi tylko o migotliwą grę z tekstem źródłowym. Istotny jest również balans pomiędzy scenami metateatralnymi a czytelnością komunikatu płynącego ze sceny (znakomicie te dwie płaszczyzny łączy Helena Sujecka: jej postać jest półprywatna, zgarbiona, zamknięta w sobie, ale przesiąknięta czułą empatią wobec pozostałych bohaterów)

– pisał Hubert Michalak z portalu teatrologia.info. „Ten spektakl” to „Wyzwolenie: królowe”, tekstem źródłowym jest „Wyzwolenie” Wyspiańskiego, z niego czerpała, pisząc swój tekst, Agnieszka Wolny-Hamkało, a wyreżyserowała przedstawienie Martyna Majewska.

Na Scenie Ciśnień: 29, 30 i 31 stycznia, bilety, w niewielkiej ilości, jeszcze są.

Najbliższe spektakle

Prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, swobodnego przepływu takich danych i uchylenia dyrektywy oraz o wyrażenie zgody poprzez kliknięcie przycisku „Rozumiem”.

Zmień rozmiar czcionki
Ustawienia kolorów