-
Osoba odpowiedzialna: Iza Zbylut
tel. +48 71 789 04 31 -
Teatr Muzyczny CAPITOL | ul. Marszałka J. Piłsudskiego 67 | 50-019 Wrocław
tel. 071 789 04 31 | fax 071 789 04 70 -
e-mail [email protected] | www.teatr-capitol.pl
W Teatrze Muzycznym Capitol we Wrocławiu prowadzone są następujące ewidencje i archiwa:
- Archiwum zakładowe
- Ewidencja zarządzeń
- Ewidencja pism przychodzących i wychodzących
- Ewidencja umów zawieranych przez Teatr
- Ewidencja zamówień publicznych
- Ewidencja skarg i wniosków
- Ewidencja wydanych kart w elektronicznym systemie kontroli dostępu
- Ewidencja zezwoleń na korzystanie z parkingu służbowego przy ul. Piłsudskiego 72
- Ewidencja osobowa
- Rejestr upoważnień i pełnomocnictw
Dotacje, w tym dotacje organizatora Gminy Wrocław, uzyskane środki z własnej działalności.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001 r. Nr 112 poz. 1198) udostępnianie informacji publicznych następuje w drodze:
Ogłaszania informacji publicznych w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Wyłożenia, wywieszenia informacji w Teatrze w miejscu ogólnie dostępnym.
- Udostępnienia na wniosek osoby żądającej informacji (dotyczy informacji, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej).
Termin, sposób i forma udostępnienia informacji publicznej (nieudostępnionej w BIP)
W celu uzyskania informacji należy złożyć wniosek. We wniosku należy sprecyzować żądanie, postać w jakiej informacja ma być udostępniona i sposób jej udostępnienia, adres na jaki informacja ma być przesłana, dane kontaktowe.
Wniosek można złożyć:
- listownie na adres: Teatr Muzyczny Capitol, ul. J. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław, z dopiskiem „Wniosek o udostępnienie informacji publicznej”
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected]
Wzór wniosku o udostępnienie informacji publicznej można pobrać z n/w strony:
http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/wniosek_inf_pub/px_wniosek_o_ud_inf_pub.pdf
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeśli nie może być udostępniona w tym terminie, należy powiadomić o powodach opóźnienia i wskazać termin, w którym informacja będzie udostępniona. Termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od złożenia wniosku.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje Teatr nie umożliwiają udostępnienia w takiej formie. W takim przypadku powiadamia się pisemnie wnioskodawcę o przyczynach braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazuje sposób, w jaki informacja może być udostępniona. Jeśli wnioskodawca w terminie 14 dni od powiadomienia nie złoży wniosku o udostępnienie informacji w sposób wskazany w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się.
Odmowa udostępniania informacji oraz umorzenie postępowania następują w drodze decyzji, do których stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, z tym że odwołanie od decyzji rozpoznaje się w terminie 14 dni, a uzasadnienie takiej decyzji zawiera także dane (imiona, nazwiska i funkcje) osób, które zajęły stanowisko w toku postępowania i oznaczenie podmiotów, ze względu na dobra których (prywatność osoby fizycznej, tajemnica przedsiębiorcy) wydano decyzję o odmowie dostępu do informacji publicznej.
Jeśli w wyniku udostępniania informacji publicznej na wniosek Teatr poniesienie dodatkowe koszty, może on pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. Należy wówczas w terminie 14 dni od złożenia wniosku powiadomić wnioskodawcę o wysokości opłaty; udostępnienie informacji następuje wówczas w terminie 14 dni od dnia powiadomienia wnioskodawcy, chyba że dokona on w tym terminie zmiany wniosku w zakresie sposobu lub formy udostępniania informacji albo wycofa wniosek.
Opłaty za udostępnienie informacji publicznej:
- w formie kserokopii czarno-białej w formacie A4 – 0,10 zł za stronę
- w formie kserokopii czarno-białej w formacie A3 – 0,20 zł za stronę
- w formie kserokopii kolorowej w formacie A4 – 0,50 zł za stronę
- w formie kserokopii kolorowej w formacie A3 – 1 zł za stronę
- na nośniku płyta CD – 1,20 zł
- na nośniku płyta DVD – 2 zł
- inne formy – opłata ustalana indywidualnie.
Opłaty należy wnosić na rachunek:
NR KONTA PKO BP SA 20 1020 5226 0000 6102 0416 3200
Zgodnie z Instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Teatrze Muzycznym Capitol:
Załatwianie spraw
par. 14
- Sprawę można załatwić ustnie lub pisemnie. W każdym wypadku należy stosować formę załatwienia najbardziej celową i najprostszą. Załatwienie spraw telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej powinno odbywać się w wypadkach uzasadnionych pilnością spraw.
- Jeżeli wpływające pismo dotyczy dwóch lub więcej spraw należących do zakresu działania komórek organizacyjnych, to prowadzący sprawę zaleca sporządzanie odpowiedniej liczby odpisów lub wyciągów tego pisma i kieruje je do właściwych komórek, zaznaczając to na oryginale.
- Ustnie załatwia się sprawy zgłoszone ustnie (bezpośrednio lub telefonicznie) przez interesanta. Ustną formę należy stosować przy załatwieniu spraw pomiędzy poszczególnymi komórkami. W przypadku ustnego załatwienia sprawy, jeżeli zachodzi potrzeba, to sporządza się notatkę, podając datę i sposób załatwienia oraz nazwisko strony zainteresowanej. Notatkę podpisuje czytelnie prowadzący sprawę.
- Przy załatwianiu spraw pisemnych należy przestrzegać następujących zasad:
- zamieścić znak sprawy,
- każdą sprawę należy załatwić odrębnym pismem, a nie łącznie z inną sprawą, niemającą z nią bezpośredniego związku,
- pismo powinno ujmować sprawę wyczerpująco, jasno i zwięźle ( bez zbędnych zdań, zwrotów i słów),
- w odpowiedziach trzeba podać datę i znak pisma, którego odpowiedź dotyczy,
- adresata należy podać w pierwszym przypadku,
- jeśli pismo przeznaczone jest dla większej liczby odbiorców, to w nagłówku zamiast adresata umieszcza się zwrot „ wg rozdzielnika” podając pod tekstem pisma z lewej strony,
- dyspozycje dotyczące sposobu przekazania pism podaje się w prawym, górnym rogu pisma, nad adresatem.
- Szczególną formą załatwienia sprawy jest tzw. załatwienie „odręczne”. Załatwienie „odręczne” polega na udzieleniu odpowiedzi bezpośrednio, często wprost na aktach sprawy bez sporządzenia kopii odpowiedzi. W wypadkach żądania dodatkowych informacji prowadzący sprawę sporządza krótką notatkę i umieszcza ją w aktach sprawy w celu kontroli dalszego biegu sprawy.
Pismo doręczone poza treścią, powinno zawierać:
- nazwę instytucji (nadruk lub pieczątkę),
- skrót „odr.” ( odręcznie) umieszczony u góry oraz skrót „z.z.a.” ( za zwrotem akt ) umieszczony u dołu, gdy żąda się odpowiedzi za zwrotem akt, ewentualnie termin, w jakim odpowiedź ma nadejść,
- adres,
- datę,
- liczbę załączników ( z ewentualnym wyszczególnieniem),
- podpis osoby upoważnionej do podpisywania z podaniem stanowiska służbowego nazwiska podpisującego.
Przy załatwieniu „odręcznie” wskazane jest używać stosowanych druków lub posługiwać się pieczątką z odpowiednią, gotową treścią.
- Każda komórka organizacyjna opracowująca projekty okólników, zarządzeń, aktów normatywnych, itp. powinna powielać je w takiej liczbie, aby nie zachodziła potrzeba ponownego ich przepisywania i powielania na niższych szczeblach organizacyjnych.
Termin załatwienia spraw i ponagleń
par. 16
- W celu uniknięcia zbędnych ponagleń należy adresatom, mającym udzielić odpowiedzi, wyznaczyć termin załatwienia sprawy umożliwiającej jej załatwienie.
- Po upływie terminu wyznaczonego na załatwienie sprawy, prowadzący sprawę na podstawie akt decyduje o ponagleniu sprawy lub przesunięciu terminu.
- Wszystkie sprawy powinny być załatwiane terminowo. Terminy wyznaczone muszą być dotrzymane. Jeżeli załatwienie sprawy w określonym terminie nie jest możliwe, to prowadzący sprawę powinien na drodze bezpośredniego porozumienia uzyskać zgodę na przesunięcie terminu i podać powód uniemożliwiający załatwienie sprawy w określonym czasie.
Użytkownik wieczysty i właściciel budynków :
- ul. Marsz. J. Piłsudskiego 67, ul. Wojciecha Bogusławskiego 14 Kw WR1K/ 00236804/9,
- ul. Marsz. J. Piłsudskiego 70/72,72A , Kw WR1K/00094585/9.
Umowa użyczenia:
- ul. Kwidzyńska 33
Wszystkie nieruchomości położone we Wrocławiu.
- Raport o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Sprawozdanie roczne pracy instytucji kultury za rok 2020 – wersja z komentarzem
- Zestawienie zmian w kapitale
- Bilans aktywa
- Bilans pasywa
- Dodatkowe informacje
- Opinia biegłego rewidenta
- Rachunek przepływów
- RZiS
- Zatwierdzenie sprawozdania za rok 2020
Dyrektor Naczelny
- Hubert Zasina, powołany 01.09.2021
kompetencje: m. in. kierowanie bieżącą działalnością Teatru, reprezentowanie Teatru na zewnątrz, zarządzanie majątkiem Teatru, zatrudnianie i zwalnianie pracowników Teatru, przygotowanie regulaminu organizacyjnego, sporządzanie planów rozwoju Teatru, ustanawianie i odwoływanie pełnomocników Teatru, powoływanie członków Rady Programowo-Artystycznej
Zastępcy Dyrektora
- Dyrektor Artystyczny: Konrad Imiela, powołany 01.09.2021
- Dyrektor Administracyjny: Marcin Zając, powołany 10.01.2022
Główna Księgowa
- Monika Połujan, powołana 01.07.2019
Rada Artystyczno-Programowa – organ doradczy Dyrektora
Samorządowa Jednostka Kultury Gminy Wrocław, osoba prawna, RIK 2021.
Teatr Muzyczny CAPITOL
ul. Marszałka J. Piłsudskiego 67
50-019 Wrocław
tel. 071 789 04 31
fax 071 789 04 70
e-mail [email protected]
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ W 2023 ROKU
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ W 2023 ROKU z dnia 21.02.2023 r
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2022
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2022 z dnia 30.03.2022 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2022 z dnia 24.08.2022 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2022 z dnia 31.08.2022 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2022 z dnia 03.10.2022 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2022 z dnia 02.11.2022 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2022 z dnia 20.12.2022 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2021 z dnia 01.10.2021 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2021 z dnia 17.05.2021 r.
- AKTUALIZACJA PLANU POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2021
- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ NA ROK 2021
- PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU 2017
- PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU 2018
- PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU 2019
- PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU 2020
Informujemy, że wszystkie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego od wartości 130 000 zł netto są prowadzone z wykorzystaniem Platformy Przetargowej:
https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
- Postępowanie z zakresu działalności kulturalnej na nabycie niewyłącznej licencji w zakresie praw autorskich na stworzenie teatralnej adaptacji scenariusza włoskiego filmu pt. „E la nave va” autorstwa Federico Felliniego i Antonio Guerry
- Zamówienie z zakresu działalności kulturalnej na korzystanie przez Zamawiającego z dzieła w postaci scenariusza i tekstów piosenek autorstwa Wojciecha Kościelniaka
- Wykonanie elementów scenografii do premiery przedstawienia “A statek płynie”
- Zamówienie z zakresu działalności kulturalnej na wynajem sprzętu nagłośniającego do kompleksowego nagłośnienia wydarzeń organizowanych w ramach 43.PPA
- Zamówienie z zakresu działalności kulturalnej na realizację wydarzenia artystycznego „King Size” w reż. Ch. Marthalera
- Zamówienie z zakresu działalności kulturalnej na realizację wydarzenia artystycznego „1989”
- Nabycie licencji na publiczne wykonywanie utworów z repertuaru ZAiKS
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi obsługi widzów
- Zamówienie z zakresu działalności kulturalnej na wykonanie elementów scenografii do spektaklu pt.: “Priscilla Królowa pustyni, musical”
- Zamówienie z zakresu działalności kulturalnej na nabycie licencji
-
-
-
-
-
-
-
-
- Klauzula informacyjna COVID-19.docx
- Klauzula informacyjna dla Członka PKZP
- Klauzula informacyjna dla Pracownika
- Klauzula Informacyjna Wniosek Świadczenie Postojowe
- Klauzula informacyjna do Wniosku o udostępnienie informacji publicznej
- Klauzula informacyjna do Wniosku
- Klauzula informacyjna Rekrutacja
- Klauzula informacyjna Staż, Praktyka, Wolontariat
- Klauzula informacyjna Umowa Zlecenie, Umowa o Dzieło
- Klauzula informacyjna Zamówienia Publiczne
- Klauzula informacyjna Zapytanie ofertowe
- Klauzula informacyjna ZFŚS- Były Pracownik
- Klauzula informacyjna Konkurs Projekt itp
- Klauzula informacyjna dot. petycji, skarg.
- Klauzula informacyjna dla stron umowy tj. osób fizycznych, przedsiębiorców oraz
wspólników spółek cywilnych
-
-
-
-
-
-
-